Bendraukime

Norite mums parašyti ar paklausti?

Maloniai kviečiame tai padaryti Jums patogiu būdu.

 

+370 685 44277 Neprisijungę prie Skype(offline)
 
 
 
 
Ačiū, Jūsų žinutę gavome.
 
Žinutės išsiųsti nepavyko.

Reklama "Google"

Ką daryti, kad Google paieškos sistemoje mūsų norima interneto svetainė atsirastų sąrašo viršuje? Vienas efektyviausių būdų tai pasiekti - naudoti Google AdWords reklamavimosi programą.

Kaina

Maža
svetainė
Didelė
svetainė
Maža
svetainė
Didelė
svetainė
50 Lt/mėn. 100 Lt/mėn 200 Lt 400 Lt
Nemokamas sukūrimas - -
Nuolatinė priežiūra ir tobulinimas - -

+

reklamos išlaidos

Dažniausiai užduodami klausimai

Kiek kainuoja būti pirmoje vietoje?

Tai priklauso nuo daugelio veiksnių. Svarbiausi iš jų yra konkurencija tarp kliento srities įmonių, besinaudojančių Adwords sistema bei kliento teikiamų prekių ar paslaugų paklausos internete. Kuo mažiau konkurentų, tuo mažesnė reklamos kaina. Kuo daugiau žmonių ieškos kliento prekių ar paslaugų, tuo daugiau paspaudimų sulauks kliento svetainė ir tuo daugiau pinigų reikalaus reklama.

Apžiūrėję svetainę bei su klientu aptarę reklamos reikalavimus mes galime preliminariai pasakyti, kiek galėtų kainuoti nuolatinė vieta paieškos viršuje.

Adwords gali naudotis bet kas. Kodėl turėčiau mokėti tarpininkams?

Adwords yra sudėtinga sistema, kurią naudoti efektyviai reikia žinių ir įgūdžių. Žmogui, nepažįstančiam sistemos veikimo subtilybių, sunku tinkamai paruošti ir prižiūrėti reklaminę kampaniją. To pasekmės gali būti tokios, jog nepavyks patekti į paieškos rezultatų viršūnę, o jeigu pavyks, buvimas viršuje kainuos brangiai. Administratoriai, išmanantys Adwords, tinkamai paruošia reklaminę kampaniją, ją optimizuoja, nuolat prižiūri ir tobulina, taip užtikrindami, kad kliento svetainės lankomumas būtų kaip įmanoma didesnis už kuo mažesnę kainą. Mes galime didžiuotis, kad prižiūrėdami Adwords reklaminę kampaniją, tikrai pridedame vertę.

Kokios garantijos, kad pinigai nebus išleisti veltui?

Visų pirma, prieš paleidžiant reklamą svarbu aptarti lūkesčius ir perspektyvas, t.y. numatyti planuojamą investicijų grąžą. Be to, Adwords sistema iš esmės sukurta taip, kad klientas mokėtų už rezultatą, t.y. iš kliento pinigai nuskaičiuojami tik tuo atveju, jeigu lankytojas paspaudė ant mūsų reklamos. Žinoma, su sąlyga, kad reklaminė kampanija yra tinkamai sukurta ir prižiūrima.